ORDER FORM

Nama:
Emel Id:
Alamat Penghantaran
Contact No.:
Order Anda: (Sila nyatakan items, kuantiti dsbnya)
Shipping Method:

form creator

Wednesday, June 2, 2010

OFFICIALLY CLOSED - berapa kali mau tukar daaa


Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung kedaigaban. Terima kasih kepada semua yang pernah membeli produk dikedai ini dan rakan-rakan krafter yang banyak memberi sokongan selama ini. Walaubagaimanapun operasi di kedai ini telah lama tepu memandangkan taukenya sangat sibuk (konon2nya) tambah-tambah lagi produknya semua SOLD OUT. Sejak akhir-akhir ini tauke kedai tak tau nak jual apa tambah-tambah lagi malas nak sediakan stok, upload gambar etc etc etc.
Jangan sedih, Kedai Gaban masih ada tinggalkan jejaknya di sini dan berita baiknya Kedai Gaban akan membuka satu lagi kedai-maya-tah bila-nak-dibuka tidak lama lagi..hihihi. Seperti blogger yang lain juga dah tentu lah nama KedaiGaban akan bertukar..tak tau lagi nak letak nama apa. Berita baiknya lagi nantikan Giveaway terbaru dari tauke kedai yer. KedaiGaban amat berharap sokongan padu dan ikatan persahabatan akan terus kekal abadi. Dengan ini Kedaigaban DITUTUP secara rasminya.








1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)